Види і щільність паперу
Найчастіше при виборі паперу для малювання, заміток, друку звітів ми не замислюємося, що він відрізняється не тільки кольором і розміром, але і іншими параметрами. Так, для різних видів поліграфії використовується паперова продукція різної щільності. Може здатися, що навчитися розбиратися в видах паперу - це складна наука, але все набагато простіше.
Для виготовлення друкованої продукції сучасні фахівці застосовують кілька типів паперу:
- Крейдована - прекрасний вибір для рекламних видань. Має гладку, рівну поверхню і відрізняється високим відсотком білизни;
- Самоклейка - папір з додатковим шаром з клейовим напиленням. Призначена для прикріплення на блокноти, зошити і будь-які поверхні, де наклейки здаються доречними. Випускається в достатку колірних рішень;
- Картон - щільний матеріал, який має велику товщину, твердість і вага, ніж стандартні листи для офсетного друку. Представлений на ринку одношаровими і багатошаровими артикулами;
- Самокопіювальний папір - товар з рельєфним тисненням для отримання копій без використання звичайної копірки;
- Листи з полімерним покриттям - вражають колірною гамою і відбивною здатністю;
- Дизайнерський папір - має оригінальну структуру, незвичайну фактуру і унікальні домішки в складі.
Будь-який з видів паперу в інтернет-магазині Buromax підбирається в залежності від технічних характеристик, в яких зараз потребує покупець. Вибір багато в чому залежить від мети використання паперу, але менеджери магазину теж можуть допомогти в прийнятті остаточного рішення.
Класифікація офісного паперу по щільності
Кожен з видів паперу характеризується великим набором експлуатаційних властивостей. Саме по їх поєднанню підшукується оптимальне рішення в залежності від друкарського завдання. Увагу варто звернути не тільки на розмір і візуальний вигляд листів, але і на щільність, що визначає доречність застосування конкретного товару для того чи іншого процесу:
- 40-70 г/м2 –друк дешевих листівок, газет і контрольних бланків з мінімальними фінансовими витратами;
- 80 г/м2 – офісний папір для записників, актів, договорів, фірмових бланків;
- 90-115 г/м2 – крейдовані листи для рекламних буклетів з яскравим дизайном;
- от 150 г/м2 – сторінки для флаєрів, буклетів та агітаційних листівок;
- от 170 г/м2 – кращий вибір для друку настінних і настільних календарів;
- от 200 г/м2 – рішення для створення запрошень на заходи, вечірніх програмок для відвідувачів, дорогих друкованих творів невеликого обсягу;
- 300 г/м2 – щільний папір для випуску шикарних візиток, підкреслюючих статус власників.
В інтернет-магазині Buromax українські споживачі можуть підібрати папір будь-якого виду і щільності. Всі характеристики вказані прямо на сайті, а менеджери допоможуть не помилитися з вибором. Замовити папір вийде в будь-якому обсязі, навіть якщо мова йде про оптову покупку. Продукція вітчизняного бренду за мінімальною ціною чекає вас!